خیاطی آسان

خیاطی آسان و اضولی از پایه تا حرفه ای

خیاطی آسان

خیاطی آسان و اضولی از پایه تا حرفه ای

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

آموزش خیاطی

آموزش خیاطی

آموزش خیاطی آسان خیاطی هنری دیرینه در سرزمین کهن ماست، اقوام مختلف و تنوع جغرافیایی در تاریخ این سرزمین، همواره با تنوع لباس به عنوان شاخصی از قوم ها معرفی شده اند، لباس پادشاهان ایران، همسران آنها و افراد بلند پایه در دربار، سمبلی برای تبعیت مردم از طراحی و مد و لباس بود، موضوعی که امروز به عنوان هنر صنعت مد و لباس معروف است . در آینده ای که تصویر آن از هم اکنون ترسیم شده، بخش اعظم نیاز جامعه را لباس های خاصی شکل خواهد داد که نه در بخش صنعت پوشاک، بلکه در بخش هنر خیاطی و طراحی لباس شکل خواهد گرفت، در برهه ای از زمان، واردات لباس های اروپایی و ترکیه ای بازار پوشاک خاص ایرانی را از هویت بومی خود خارج کرده بود، اما نیاز به خاص پوشی در میان بانوان و آقایان باز هم هنر خیاطی را در کشور ما شکوفا کرده است . آموزش خیاطی، آموزشگاه خیاطی، آموزش طراحی لباس و آموزشگاه طراحی لباس جزء پر بازدید ترین جستجو ها در این حوزه درگوگل است، بی شک بسیاری از جوانان به خوبی دریافته اند که هنر خیاطی و طراحی لباس آینده ای مفید و پر سود خواهد داشت .
 سیماکده که یک مجله اینترنتی آموزشی با رویکرد آموزش متدهای خیاطی وبافتنی وسایر آموزش ها و ارائه مدل ها و الگوهای خیاطی با روشی آسان است. مطالب وب سایت همگی مطالبی دست اول هستند که توسط استاتید مجرب ارائه می شوند. هدف سیماکده ایجاد بستری برای تعامل بخش های مهم صنعت مد و خیاطی با هم است.

 




 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
مهیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی